Resan till Kosovo

                             Jag fick avbeställa min tid, för vi ska åka tidigare än tänkt. Jag har
                   valt kläder, packat dom och sitter nu och bloggar. Vi ska resa på lördag, på morgonen, 
        jag kommer inte kunna blogga i typp 2 veckor eller mer. För vi reser med bil, +vi ska stanna några            dagar hos min farbror, i tyskland, +ska shoppa i stan (tyskland). Sen vi ska stanna några dagar i Montenegro,
     och när jag kommer till Kosovo. Så måste vi fiksa internet, och det kommer ta tid. Jag ska lägga ut bilder,      
                                                      följ mig på Instagram 'Maidasahitii'
 
ME <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0